Health <- بازگشت

#یادداشت: هشت مارس روز جهانی زن بر همه ما مبارک باد!

دوستان عزیز؛

فرا رسیدن ۸ مارس (۱۸ اسفند) روز جهانی زن را به شما تبریک می گویم. امیدوارم در سال پیش رو دست در دست هم به سوی جهانی به دور از هر گونه تبعیض و خشونت علیه زنان و دختران گام های مهم و اساسی برای بهتر کردن زندگی آنان برداریم.

 

در این بین نیز همیشه قدردان تلاش ها و از خود گذشتگی های مبارزات نسل های پیشین تا امروز زنان و مردانی هستیم که برای رسیدن به شرایط امروز ما هزینه های بیشماری را در زندگی پرداخته اند.

 

همه ما در سال های اخیر و امروز شاهد این واقعیت مهم و خجسته هستیم که دختران و پسران برابری طلب جوان جنبش زن، زندگی، آزادی برای اهداف انسانی، در برابر تبعیض، بی عدالتی و هر نوع استبداد ایستاده اند. آنها برای مطالبه زندگی انسانی و تحقق رویای آزادی و برابری از پای نخواهند نشست و هر روز برای آنها روز زن و تلاش برای رسیدن به جامعه ای آزاد، برابر و عاری از همه شکل های تبعیض خواهد بود و با این روحیه جنبش زن، زندگی، آزادی، تداوم خواهد یافت. ما بیش از همیشه شاهد گسترش و تعمیق مبارزات زنان در ایران هستیم. جنبشی که به نام زن و با پیشگامی زنان و برای زنان آغاز شد، نوید زندگی بهتر و آزادی برای جامعه ایران می دهد.

روز زن مبارک و فرخنده باد!

با دوستی

از طرف "ندای جمهوری ایران"

علی صمد

۸ مارس ۲۰۲۴/ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲