Health <- بازگشت

تبریک به #نرگس_محمدی و همه زنان مبارز کشور/ علی صمد مدیر مسئول کانال تلگرامی "ندای جمهوری ایران"

کمیته نوبل نروژ روز جمعه ۶ اکتبر اعلام کرد جایزه صلح سال ۲۰۲۳ خود را به نرگس محمدی، فعال حقوق بشر ایرانی، اهدا کرد. انتخابی شیرین با پيامی معنی دار و در حمایت از جنبش #زن_زندگی_آزادی

برای دومین بار در تاریخ است که جایزه صلح نوبل به یک زن ایرانی اهدا می شود. این جایزه افتخاری تاریخی برای زنان ایران، برای حقوق بشر، برای حقوق همه انسانها ‏و برای جنبش زن، زندگی، آزادی می باشد.

دریافت جایزه صلح نوبل را به شما به عنوان یک زن مبارز ایرانی که بطور پیگیرانه و خستگی‌ناپذیر برای احقاق حقوق بشر، حقوق برابر زنان، آزادی و صلح برای مردم ایران مبارزه می کنید، صمیمانه همراه با همه مبارزان راه آزادی، دموکراسی، عدالت، حقوق بشر و صلح در ایران تبریک می گویم. امیدواریم در تلاش‌های خود بویژه در حيطه‌ بسط و گسترش آزادی بیان و قلم و دستاوردهای حقوق بشر و حقوق زنان، و برای حقوق انسان ها فعاليت های جدی، موثر و مسالمت آمیز خود را برای گذار از جمهوری اسلامی به یک حکومت دموکراتیک، ضد تبعیض، ضد استبدادی و آزادیخواهانه ادامه دهید.

ما جمهوریخواهان در این مبارزه به صورت همه جانبه در کنار شما و دیگر مبارزین کشور همچون نسرین ستوده، سپیده قلیان، بهاره هدایت، الهه محمدی، سپیده رشنو، زینب جلالیان، رضا شهابی، محمد حبیبی و کیوان صمیمی و صدها نام دیگر که از رهبران و نمادهای برجسته مقاومت علیه استبداد دینی می باشید، هستیم.ما به مبارزه و مقاومت شما عزیزان در برابر شرایط سخت سرکوب درود می فرستیم.

ما بر این اعتقادیم دریافت جایزه صلح نوبل، جنبش مبارزاتی و دادخواهی مردم کشورمان را پر توانتر و رساتر خواهد کرد و این موفقیت را گامی مهم در مسیر پیروزی جمعی در مقابل انواع و اقسام استبداد میدانیم.

شش اکتبر ۲۰۲۳