Health <- بازگشت

برای صلح پایدار، رفاه، سلامتی، آرامش و شادی در سال ۲۰۲۴، مبارزه و زندگی کنیم.

برای صلح پایدار، رفاه، سلامتی، آرامش و شادی در سال ۲۰۲۴، مبارزه و زندگی کنیم.

سال نو میلادی ۲۰۲۴ را به شما عزیزان و همه کسانی که این روز فرخنده را جشن می گیرند تبریک می گویم.

سال نو میلادی روزهای شادی و سرورند و فرصتی برای شروعی دوباره برای به دست آوردن آرزوهای بهتر و بلندتر.

سال جدید ۲۰۲۴ سالی توام با صلح، عدالت، دوستی، عشق، رواداری، همکاری ها و دوستی های بیشتر برای یک زندگی بهتر و انسانی تر همراه با سلامتی و شادی در جهان باشد.

اميدوارم سال جديد میلادی سالی توام با بهبود وضعیت اقتصادی، تغييرات دمكراتيك و ساختاری، شرایط صلح آمیز، رهایی از هر نوع استبداد و با رفتن دیکتاتوری حاکم برای مردم ایران باشد.

اميدوارم سال جديد برای مردمی كه در ايران علیه گرانی، بیکاری، فساد، ناكارایی و ظلم حكومت، علیه استبداد، دیکتاتوری و برای آزادی و یك زندگی بهتر و انسانی تر مبارزه می کنند سالی همراه با تغییرات دمكراتیك و مردمی باشد. اميدوارم همه ما از مطالبات دمكراتیك و برحق مردم كشورمان و آزادی همه زندانیان سیاسی و عقیدتی، مشتركا حمایت همه جانبه كنیم!

اميدوارم در سال نو ۲۰۲۴ جهان روشن و بدور از تیرگی ها، سیاهی ها و بیماری ها باشد و کودکان سراسر جهان لبخند بر لب داشته باشند. در سال جدید ۲۰۲۴، همانند یک انسان آزاده و صلح دوست از زندگی در برابر مرگ و از صلح در برابر جنگ حمایت همه جانبه کنیم و نگذاریم جهان بیش از این به سمت خشونت، ویرانی و خصومت لجام گسیخته برود!

در سال جدید ۲۰۲۴، متحدا با تمام توان و انرژی برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی و رهایی از هر جنگی در منطقه و جهان تلاش کنیم تا همه و بویژه نسل جوان و فرزندان این کره زمین بتوانند در صلح، رفاه، سلامتی و آرامش زندگی کنند.

چنین جهانی برای همه انسان ها آرزوست!
با دوستی
علی صمد، مدیر مسئول کانال تلگرام "ندای جمهوری ایران"
یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲/ ۳۱ دسامبر ۲۰۲۳