Health <- بازگشت

نرگس چشم ملت ایران است! /احمد پورمندی

لحظاتی پیش در مراسمی کم نظیر، در حالی که پادشاه ۸۶ ساله نروژ چند بار به احترام نرگس از جای برخاست، جایزه صلح نوبل نرگس، به کیانا و علی رحمانی ، فرزندان او اعطا شد  

کمیته صلح نوبل، با این اقدام، چشم بیدار ما را به بالاتر از جو زمین فرستاد تا از گزند گزمگان حکومت در امان باشد و به عنوان یک زن، یک زن ایرانی، زنی از خاورمیانه و زنی از بیشمار زنان ستم دیده جهان، در پناه جامعه جهانی ببیند و همچنان بانگ آزادی بر آورد.

پیام امروز اسلو به سید علی خامنه ای روشن است: دستت را از حریم نرگس کوتاه کن! نگاه داشتن نرگس در زندان و هرگونه تعرض به زندگی و سلامتی او برایت بسیار گران تمام خواهد شد!

این پیام باید از سوی بخش خارج از کشور سلطنت زر، زور و تزویر، از یاسمین پهلوی تا جمشید چالنگی، امیر حسین اعتمادی، علی رضا کیانی،  شاهین نجفی و... که دنبال پیچیدن به پر و پای نرگس هستند، هم شنیده بشود.! حضرات! شما مجازید از حسادت منفجر شوید و برای خنثی کردن فریاد دموکراسی خواهی نرگس به هر خس و خاشاکی چنگ بزنید، اما مطمئن باشید که فقط عرض خود می برید و زحمت ما می دارید. نرگس بزرگ بود و از امروز بزرگتر هم می شود. اگر رهبران شما شایستگی ایستادن در صف بزرگان را ندارند، با خراب کردن دیگران، آنها بزرگ نخواهند شد. بروید فکر دیگری به حال خود بکنید!